fredag 1 juli 2011

Stress

Idag känns det som att jag stressat hela dagen. Började med att åka till hornbach och införskaffa lite golv till sovrummet. Check! Vidare till mataffären, hem för lunch, baka bröd till Jens, göra sylt av en del av alla 15 liter jordgubbar som jag köpte igår, få Oliver att sova, försöka packa något till resan imorgon, duscha osv..... Hann inte alls med packningen tyvärr. Nu är vi på födelsedagsmiddag för min lillebror så packningen får helt enkelt vänta till jag kommer hem. Blir väl som vanligt att jag packa till midnatt eller nåt. Kl.07.00 ska jag hämta mamma imorgon.

Hoppas på fint väder men det ser ju ut som att det kan vara rätt molningt om jag ska tro på yr.no, klart.se och de andra vädersajterna. Bara regnet håller sig borta så är jag nöjd.

Inga kommentarer: