tisdag 19 juli 2011

Hemma igen

I söndags åkte Felix med mamma, pappa, mormor och morfar till Fröå Gruva. Jag, Tilda och Oliver tog istället en lång promenad in till Åre. Är 8 km dit från oss och Tilda klagade inte en enda gång. Hon är verkligen superduktig. Vi gick och pratade om alla möjliga saker och hade det riktigt mysigt. Trodde hon skulle vara trött sen men när vi kom hem ville hon göra sitt sommarträningsprogram.

Igår var det så dags att packa ihop och åka hem igen. Längtade verkligen hem till Jens så det var skönt att få komma iväg. Vi har haft det superbra och jag ångrar verkligen inte att vi åkte upp. skönt att sluppit allt byggdamm och att bo i bygget. Tågresan hem blev inte lika bra som den upp. Oliver småsov bara hela tiden och vaknade sen för tidigt och ville gärna att jag skulle stå med honom. Även om han inte skrek så var han allmänt missnöjd. Sista 1,5 timmen var han den gamla vanliga solstrålen igen.

Idag blir det en tur till mataffären. Kylskåpet gapar tomt. Felix ska få leka med någon kompis har jag lovat. Imorgon får jag hem min prinsessa också och så är familjen samlad igen.

Några bilder från veckan:
















Inga kommentarer: