onsdag 20 juli 2011

Heldag på stan

Idag blev det en heldag med Felix, hans kompis A och Oliver. Vi började med att åka till centrum och gick på BVC med Oliver. Han växer så det knakar. Hänger knappt med. Sen blev det en sväng in på Lindex där de hade rea. Tag 2 betala för 1 på rean. Sånt gillar jag =)Inte helt fel när man betalar 25kr/st för body och byxor. Hittade även en supersöt overall som kommer bli perfekt under sensommaren/tidig höst eller bara en småkylig sommarkväll.

Overallen framifrån och bakifrån

En snabbis in på leksaksaffären för rättvisans skull och sen tog vi tåget till Årstaberg och vidare med tvärbanan till Alvik. Hämtade tapeter som jag beställt på Måleributiken. Tillbaka med tvärbanan och sen stannade vi till vid Liljeholmen och besökte fruktparken. Felix och A lekte länge. Eller mest bara slappade de i päronen eller i vattenmelonen. Låg och snackade lite.

Tunnelbanan in till Östermalmstorg och upp på jobbet för att hämta min sommarpresent. Var såklart inte alls många på jobbet. Det brukar ju vara ganska lugnt på sommaren. Sen var vi alla trötta och begav oss hemåt. När vi kom till centrum hade vi 20 minuter att fördriva innan bussen kom så vi gick och handlade sallad och gurka till kvällens tacomiddag.

Nu är jag trött och slappar här en liten stund innan det är dags att börja med maten. Jag får ju hem min fina prinsessa och mamma och pappa från fjällen idag så vi har lovat att ha middagen klar när de rullar in här framåt 19-tiden.

Inga kommentarer: