fredag 15 juli 2011

Åre

Blev en resa till Åre i alla fall. Tilda ville så gärna åka upp, jag saknade min fina Felix och sen slipper vi springa omkring i bygget och störa Jens hemma så vi bokade tågbiljetter. Åkte upp utan att säga något och visst blev de förvånade och glada här när vi kom.

I onsdags ville de alla åka till Östersund och i brist på bilplater åkte jag tåget med Oliver och Felix dit. Funkar ju bra det med. Vi strosade runt i stan och kollade lite i butikerna, åt på kinarestaurang och de som åkte bil stannade till på mataffären på väg hem.

I torsdags hade vi toppenväder här uppe. Satt i solen och mös och hade det bara bra. På eftermiddagen kom min mormor och morfar hit med tåget.

Igår var det mammas födelsedag så vi säger grattis till världens bästa mamma. Födelsedagstårtan blev med dumlefluff. Supergod så det måste jag göra flera gånger.

Saknar Jens massor här uppe men snart så är vi hemma igen. Märks även att barnen saknar honom men vi ser fram emot att få klart hemma också.

Inga kommentarer: