fredag 23 juli 2010

Tvättberg


Ja, inte med smutsig tvätt men med ren har vi här hemma. Den smutsiga är ändå ok tycker jag. Bara att slänga in i maskinen och sätta på. Hänga är också ok men sen.....suck! Jag avskyr att vika ihop tvätten och mest av allt avskyr jag att behöva stoppa in den i garderoben. Så sjukt tråkigt!

Nu har jag i alla fall genomlidit den übertrista uppgiften att rensa och städa i min garderob så nu känns det lite roligare att lägga in kläder igen.

Sista jobbdagen för Jens innan vi har ytterligare en semestervecka ihop. Ska bli skönt och jag ser fram emot att vara två att dela på ansvaret för barnen. Idag har de varit iväg och lekt med kompisar. Snart ska jag och Jens till banken för att lägga om lite lån och båda barnen ska vara hos kompisar. Ikväll blir det Shrek på bio för hela familjen. En mysig start på sista semesterveckan.

Inga kommentarer: