lördag 24 juli 2010

Semester

Hela familjen S har återigen semester. Den här veckan ska tillbringas, ja vart? Vi har inte alls bestämt vad vi ska göra. Skönt att bara vara hemma just nu så vi får se vart vi tar vägen. Landet eller hemma är det som gäller i alla fall. Just idag är inte vädret så tilltalande. Vi började dagen med en cykeltur till centrum. Första gången min lilla prins var ute i trafiken och cyklade själv. Innan har han cyklat här i området och sen på landet. Gick hur bra som helst. Vi cyklade och lämnade Tilda hos Nettan & Matte då hon hastigt och lustigt bestämt att hon skulle med dem på en utflykt till Oaxen.

Hemma igen blev det bullbak för min del. Hade hittat ett recept på glutenfria bullar som jag var tvungen att testa. Blev goda men jag trodde de skulle bli ännu godare =)Plantering av blommorna jag köpte i centrum är fixad och sen har jag slappat i fotöljen med datorn i knät. Felix roar sig som vanligt bra själv. Leker, spelar playstation och busar lite emellanåt.

Ikväll blir det thaimat här hemma. Jens har fixat och woken står redo där ute. Mums!

Inga kommentarer: