onsdag 24 mars 2010

Sol och äntligen lite vår

Det är ju så härligt med sol och lite vår. Några grader varmare skulle inte skada. Tog en lång promenad på morgonen och det var verkligen så skönt. Fick tid till att tänka igenom min situation och jag kan se det ur flera synvinklar. På ett sätt vore det såklart skönt att bara hitta ett bra jobb direkt. På ett annat sätt vill jag inte stressa fram det utan verkligen hitta ett jobb jag känner mig till freds med. ett jobb där jag kan känna arbetsglädje och möjlighet till utveckling. Ett ställe där jag kan bidra med något. Har inte haft den känslan på länge så det vore ju kul. Att hitta något nu innan sommaren där det avtalas att tjänsten ska påbörjas i slutet av sommaren vore ju drömmen. Ja, mycket tankar är det men det kan bara bli bättre. Måste bara bli bättre.

Inga kommentarer: