söndag 18 oktober 2009

Längtan

Vad skönt det är att få göra som jag vill, sova så länge jag vill och sen bara ligga kvar i sängen om jag vill. Samtidigt så saknar jag mina två små gullegryn massor och det ska bli härligt att komma hem och få krama dem ikväll. Ska snart kliva ur sängen och gå och duscha. Sen blir det hotellfrukost idag igen, lyxigt!

Har en rolig grej på "schemat" idag. Jag har brevväxlat ( mer eller mindre ) med en tjej här från Malmö i säkert 20 år. Vi har dock aldrig träffats. Kommer inte ens ihåg hur vi började brevväxla med det var väl från någon annons i någon tidning där nån av oss sökte brevvänner. Idag ska vi träffas här på stan. Ska bli kul!

Sen blir det lite shopping här i Malmö också innan vi vid 14-tiden beger oss mot flygbussen för att sedan flyga hem till Stockholm igen. Har varit en bra och mysig helg men nu vill jag hem till de mina och ha en riktig myskväll med massa gos.

Inga kommentarer: