lördag 17 oktober 2009

Shopping

En heldag i Köpenhamn med shopping, gott fika och god middag. Trevlig dag med mamma. Vi gick en hel del och var inne i MASSOR av affärer. Blev lite kläder till Jens och sen hittade vi en superkul butik. En riktig Lena-butik. Tokbilligt och MASSOR av kul saker. Fanns allt möjligt och det mesta kostade under 10kr. Köpte lite småsaker till barnens julkalender och sen blev det fina vita bokstäver som det står God Jul på. Ska ha de i hallen hemma. Varsin strut med karameller till barnen och lite till.

Tro det eller ej men jag har inte köpt ett enda plagg till mig själv och egentligen inte en enda sak till mig själv (om man bortser från sleven till köket men den är ju inte bara till mig).

I övrigt så glädjer jag mig åt att AIK vann matchen mot Gefle och fortfarande är serieledare. NU ska jag hejja på Malmö på måndag så de spelar bort Göteborg från den heta guldstriden. Sen ska vi bara slå Bajen och Örebro för att slippa spela en avgörande match i Göteborg. Allsvenskt guld till AIK 2009!!!!

2 kommentarer:

Anja sa...

Köpenhamn är så fint. Jag är där alldeles för sällan m tanke på att jag bara bor en halvtimme därifrån!

Det var inte TIGER ni var inne på?

Låter som TIGER. Den har vi här oxå, men skåne är ju nästan Danmark ;-)

Lena sa...

Nä, butiken hette Systrarna Grenes och var verkligen en Lena-butik. Tiger vsr vi däremot på här i Malmö i fredags.