fredag 24 juli 2009

Molning dag

Passar oss rätt bra egentligen. Blir en fixa-hemma-dag. Såna behöver vi flera av. Känns liksom inte som att man missar en kanondag. Har tvättat taket i köket och pysslat iordning några dokumentsamlare till hyllan i köket. Snart ska jag baka med barnen eftersom jag lovat dem det.Felix har tjatat hela morgonen och nu är det äntligen dags för honom att få lite uppmärksamhet. Chokladbollar kanske passar för honom att sitta och gegga med lite. Tänkte faktiskt sitta ute på baksidan och baka. Även om det är mulet så är det ju varmt, eller i alla fall ok värme.

Dokumentsamlare innan min lilla pysselstund

Resultatet efter
hittade dessa två små söta cupcakes på Urban Outfitters tidigare i somras när jag avr där. Kunde inte motstå att köpa dem för de var så söta. Nu pryder de min köksbänk.

Inga kommentarer: