måndag 29 juni 2009

Köksuppdatering

Uppackning pågår = KAOS!!!

Det går framåt i köket. Vi använder det nu fullt utmen det är fortfarnde en del jobb kvar med lister och annat smått och gott. Ex. så saknas glasskivan som vi ska ha istället för kakel, beslagen har inte kommit hem än osv. Här kommer i alla fall en bild på köket efter att jag plockat in det mesta i skåp och lådor. Har lite saker kvar (som synes på bänken) men faktiskt inte så mycket. Är riktigt nöjd med mig själv. Är ju ett hästjobb bara att plocka upp och bestämma vart allt ska stå. Vad är smartast placering? Vilken höjd ska hyllplanen sitta på osv. Har tagit mig två dagar bara att packa upp. Lovade mig själv att jag skulle få gå och lägga mig senast 23.30 ikväll men så blev det ju såklart inte. Nu känner jag mig i alla fall så gott som klar med just detta jobb.

Ett antal timmar senare ser det något bättre ut.

1 kommentar:

petra sa...

å vad fint det blev i köket:-)