tisdag 30 juni 2009

Blommor

Nu när mina blommor är som finast tänkte jag passa på att fota dem. Här kommer två bilder:
Från framsidan....

och sen baksidan!
Syns kanske inte så bra hur fina de är men jag trivs verkligen ute på vår baksida nu.
Mormor: min oliv har tagit sig riktigt bra och är nu fin igen. Tack för att den fick övervintra hos dig. Får kanske bli en vinter till på landet för den sen.
Annars så längtar jag mest efter semester och lata dagar. Märker på barnen att de också längtar. Tilda har redan fått sitt sommarlov. Hon har varit med mormor på jobbet idag. Den här veckan är lite pysslig och nästa vecka ska farmor vara barnvakt. Sen får vi alla semester från v.29. Felix ska gå sista dagen på dagis imorgon. Sen får han vara med mig på torsdag och med farmor och Tilda på fredag.

Inga kommentarer: