måndag 4 maj 2009

Kvällsarbete

håller Jens på med nu. Här kommer bild på mitt fina ;-) kök.

Just nu känns det inte som att det händer så värst mycket där inne men jag vet ju att det är mycket småfix att göra innan man kan se resultat. I veckan kommer i alla fall fönster och balkongdörr (om allt går enligt plan) så då blir det ju lite synligt resultat.

Annars så rullar ju tiden på fort just nu och jag insåg att Felix snart fyller år. Har funderat lite på det här med kalas och konstaterat att det blir för många barn om vi ska bjuda alla i området som han leker med + dagiskompisar. Samtidigt så tycker jag ju att det är roligt att ordna med kalas och han har ju fått gå på andras kalas så jag bestämde mig helt enkelt för att det får bli två barnkalas och sen ett för släkten. I helgen gjorde jag inbjudningskort. Alla blev likadana men med olika datum. Då Jenn efterfrågade förslag på inbjudningskort så visar jag här layouten på Felix kalasinbjudningar.

Eftersom han är totalt galen i Spindelmannen just nu (till mitt förtret för jag tycker inte alls om denna figur) så fick det bli Spindelmannen som pryder korten. Nu återstår bara att skicka ut inbjudningarna.

3 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Tack Lena för att du visar ditt fina inbjudningskort till Felix kalas. Jag har samma funderingar som du.. att dela upp i flera olika kalas. Blir nog enklast så ändå.

Unknown sa...

Men herregud hahha! Du låter ju som en sånn där amerikansk supermorsa som måste ha flera olika kalas för annars blir det så synd om barnen. Och helst ska man boka in 3 roliga clowner på det oxå. :D
Köket kommer säkert bli jättefint.
Hoppas allt är bra annars?
Kram kram

Lena sa...

Japp, allt är bra med oss. Rätt stökigt hemma såklart men annars är det bara bra.

Nja, inga clowner. På ena barnkalaset blir det väldigt enkelt. Vi ska vara i vår lekpark och jag kommer nog köpa färdiga glasstrutar att bjuda på. Mer än så behöver inte barnen för att tycka det är kul. Jo, såklart en skattjakt efter godispåsar oxå. Men jag gillar kalas och tycker det är kul själv.