måndag 27 april 2009

110% Felix

Idag har jag och Felix tillbringat hela dagen ihop. Är så häftigt att dyka ner i hans värld. Känns som att man hinner göra det fullt ut alldeles för sällan. Idag har jag dock gjort det. Han är så cool. Han är med överallt och pratar konstant. Inte många sekunder som han är tyst. Vi cyklade till IKEA och handlade några saker jag missade igår. Han sitter där bak i sin cykelstol och lever sig in i det mesta. Vi pratade grodyngel coh han berättar genast att han varit en groda och simmat och dykt i vattnet. Det var kallt och ensamt osv. Helt inne i sin egen fanatsivärld. Sen växlar han snabbt över till den verkliga världen och pratar som vilken vis liten kille som helst. Ja, det är i alla fall superhärligt att känna att jag gett honom hela min dag.

1 kommentar:

~Johanna~ sa...

Myysigt, sådana dagar behövs!!