söndag 25 januari 2009

Stavgång

Jobbat som vanligt varannan söndag har jag gjort idag. Galet mycket folk kom det de första två timmarna idag. Sen fick vi ta det lite lugnt men det är ju mycket roligare när det är mycket att göra måste jag säga. Nu är det alldeles strax dags att åka hem. Ska handla en snabbis på väg hem och sen är det simskola för Tilda ikväll. Efter simskolan ska jag och grannen gå en långpromenad. Funderar starkt på att låna mammas stavar. Egentligen tycker jag att det ser för larvigt ut att vara ute och promenera med stavar. I skidbacken hör de hemma men ok, nu är det ju så halt så risken är stor att jag trillar och bryter armen eller nåt. Kanske kan stavarna vara till lite hjälp i alla fall. Igår föreslog K (grannen) att vi skulle ta en dubbelt så lång promenad som vanligt, dvs två timmar istället för en. Får se om hon är lika pigg på den ideén idag. Jag är på i alla fall.

Töntigt eller ej, idag får nog stavarna förlja med mig pga halkrisken.

Inga kommentarer: