tisdag 13 januari 2009

Godkänd

Nu är jag helt godkänd på min utbildning. Hade redovisning på examensarbetet på förmiddagen och det gick precis som väntat bra. Förutsättningarna för arbetet har inte varit riktigt klara och nu helt plötsligt kunde man även få VG på arbetet. Jag är dock nöjd med mitt G med tanke på att jag inte lagt ner allt för mycket tid och kraft på det hela. Efter opponeringen gick jag och min gulliga klasskamrat K ner till Solna C och tog en fika. Satt där och pratade i en timme och sen kollade jag lite i affärerna. Provade bla skidbyxor på Stadium eftersom jag önskar mig nya i present.

Har precis hunnit hem och ätit lite mat. Ska åka och hämta mina små älsklingar nu och åka till Lekslottet och busa lite. Tildas kompis ska med också så hon är superlycklig. Barnen lär ju röja runt där och själv ska jag läsa min bok tänkte jag.

Inga kommentarer: