måndag 12 januari 2009

Bra träningsdag

har jag haft idag. Har inte så mycket i skolan den här veckan så idag lämnade jag barnen på morgonen och gick hem och städade lite. Promenerade till gymmet för att gå på lunchspinning kl.12. Har gått på spinning en gpng i mitt liv förut och då hade jag grymt ont i rumpan dagen efter. Idag var det bara ett 45-minuterspass eftersom det var på lunchen. Passade mig perfekt. Trampade på i fantasiuppförsbackar och sen nerför och ja, det är jobbigt men rätt skönt. I Body Pumpen som jag brukar gå på blir det ju bara att man tränar muskler. Här är det ju även kondition. Promenerade även hem så det blev nästan en timmes promenad totalt och ett spinningpass på 45 minuter. Inte illa!

När jag hämtade Tilda i skolan ville hon ha med sig en kompis hem. De sprang nästan hela vägen hem för de var så sugna på att sjunga SingStar. Felix har mest varit kramig efter att jag hämtat honom. Vill kramas om vartannat. Nästan så jag börjar undra om han håller på att bli sjuk för såhär kramig brukar han inte vara. Hoppas det bara är lite närhet han är ute efter för sjukdomar för gärna hålla sig borta.

Imorgon är det opponering på examensarbetet som gäller under förmiddagen. Sen har jag lovat barnen att ta med dem till Lekslottet på eftermiddagen.

Inga kommentarer: