söndag 20 november 2011

We R Family

Igår var jag på ett bloggevent igen. Alltid lika trevligt. Den här gången var storbloggarna Hanna Graaf, Cecilia Blankens och Linda Skugge på plats för att dela med sig av sina erfarenheter kring bloggande. Som gästande företag fanns HSB som pratade bospar, Stor & Liten som återuppstått i form av en nätbutik och Disney on Ice. Vi bjöds på te med tillbehör från Tehuset Java. Lite glada fakta om Loppi.se kom också fram. De har verkligen växt och lyckats.

Stor & Liten ger ju verkligen nostalgikänsla måste jag säga. De har nu öppnat en nätbutik där jag kommer klicka hem några julklappar i år. Brukar faktiskt gilla att gå runt i butikerna och julhandla men i år har jag verkligen ingen lust alls. Igår när jag var i stan var det galet mycket folk och jag orkar liksom inte slå mig fram. Skyller på åldern ;-)

Efter alla fina presentationer var det dags för mingel och där fanns ytterligare företag på plats. Bla annat Me&I, bugaboo, Oii-desgin, allt för föräldrar och inreda.se. När jag gick fick jag med mig härlig goodiebag hem som ska gås igenom idag. Har haft fullt upp sen igår så jag har inte riktigt hunnit kika i den.

Inga kommentarer: