fredag 4 november 2011

Syfestivalen

Idag blir det mässan med min fina och stora tjej. Lovveckan har gått superfort. tre dagar har vi lekt och träffat Kristin & co och Nettan & co. Kul för våra stora barn som inte får ses lika ofta som vi. I onsdags var barnen en tur med sin farmor in till stan. Först ett besök i Skyview vid Globen och sen åkte de till Drakenbergsparken. När de kom tillbaka med tåget gick vi till Rådsparken och lekte lite med Melvin, Leo, Leia och Emil. Igår var en lugn dag för mig, Tilda och Oliver som tillbringades här hemma. Tilda bakade chokladbollar, jag städade lite och fixade allt möjligt. Felix åkte till Åre med mina föräldrar.

Idag ska jag och Tilda gå på Syfestivalen. Farmor ska passa Oliver så vi slipper tänka på honom och hans mattider. Ska bli skönt att bara kunna ägna lite tid åt Tilda. Ikväll får vi middagsbesök då familjen O kommer hit.

Inga kommentarer: