fredag 21 oktober 2011

Fredag

Äntligen fredag! Var en sväng till mormor och morfar på förmiddagen och hälsade på. Efter att ha skutsat dem till deras lunchdejt åkte jag och Oliver hem en stund. Vi hann bara in och äta innan det var dags att gå till skolan och hämta mina stora hjärtan. På agendan stod sen att inhadla en halloweendräkt som jag lovat Felix. Ha har sett fram emot halloween i ett helt år och älskar verkligen allt som har med halloween att göra. Blev en tur till centrum där BR fick sig ett besök. 240kr fattigare lämnade jag BR med en påse i den ena handen och en sprudlande glad 6-åring i den andra handen.

På eftermiddagen stannade vi och lekte hos Nettan. Jag blev klippt av M´s kusin som kom dit och barnen lekte. Hon var riktigt duktig på att klippa. Sen blev det snabbt hem och äta lite middag innan Tilda och Felix skulle upp till skolan på årets första halloweenfest. Själv åkte jag och handlade en sväng. Har nu hunnit hämta hem två glada barn (speciellt Felix som var stolt som en tupp då han vunnit dansstopp-tävlingen och fått pris).

Inga kommentarer: