lördag 10 september 2011

Kors och tvärs

Från södra sidan stan till Sollentuna för kalas och nu vidare till Nacka för handboll.Snart framme i hallen för en match.Därefter blir det hem och sen pyjamasparty för Tilda.Själv vill jag helst parkera mig i soffan.

Hade en galen natt.Till kl.04 var allt lugnt.Vaknade av att det gjorde sjukt ont i armen och sved.Insåg snabbt att jag fått ett getingstick..... i sömnen.Vad är oddsen för den?Jens trodde mig knappt.I samma veva vaknade Oliver och fick komma till vår säng.När jag ligger och ammar honom känner jag nåt på ryggen.Viftar till och hör getingen flyga iväg.Ny erfarenhet som jag hoppas slippa framöver.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna är är 23 år.
När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
Så besök gärna min blogg:)
kram