fredag 9 september 2011

Helgstress

Trodde det var på helgen man skulle vila och bara ta det lugnt men inte i den här familjen ;-) Vi startar vår lugna helg med att skicka de stora barnen på den här terminens första skoldisco.

Nu i helgen är det handboll för Tilda hela helgen. Igår kommer det fram att vi tydligen blivit bjudna till kusinens kalas, via sms på Jens ena mobil som han typ aldrig använder. Smart, NOT! Så nu har vi inte vetat om detta och måste då naturligtvis planera om lite i vårt redan tighta helgschema. Lär nog bli jag och Tilda som hänger i handbollshallen, Jens och killarna får väl åka till Sollentuna på kalas. Frågan är bara vem som får äran att ta sig iväg utan bil. Jag till Nacka eller han till Sollentuna :-/

Lite barnkalas ska klämmas in också. Tilda ska iväg på pyjamasparty till M imorgonkväll. Står i valet och kvalet till om hon ska få sova över eller inte. Måste kolla med M´s mamma om det är ok att vi hämtar henne tidigt på söndag isåfall för annars hinner hon inte till handbollen.

Inser att jag måste boka den där höstresan jag planerar ihop med min mamma. Känns som enda chansen till att verkligen få en lugn helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har en bil över om du vill låna:-)!! Bara höra av dig..... KRAM

Lotta sa...

Från Lotta alltså:-D

Lena sa...

Tack snälla, löste sig dock ändå.