onsdag 6 april 2011

Vår i mitt hus

grått och tråkigt väder på förmiddagen men sen sken solen upp. Var en sväng till mormor och morfar idag och hälsade på. Sen hem och hämta de stora. Tilda gick ut och lekte med en kompis och kom hem med fina vårblommor.



Efter maten tog hon och jag en kortare promenad. Oliver fick vara hemma med pappa. Vi gick och tittade på radhusen som brann här inatt. Det där branden startade är totalförstört och de två intill kommer det krävas stora renoveringar i. Sorgligt och speciellt jobbigt för de som bodde intill. De hade pratat lite om branden i skolan och Tilda hade en del frågor om varför det såg ut som det gjorde och hur lång tid det kommer ta att fixa till.

Idag är jag rätt trött så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig trots att klockan bara är 21. Imorgon ska jag åka till jobbet och hälsa på.

Inga kommentarer: