torsdag 7 april 2011

Första turen

in till stan för min lilla prins idag. Vi ska göra ett besök på jobbet och fika lite. Oliver passar då olägligt på att sova nu :-/ Jag som ville att han skulle vara vaken nu på förmiddagen och sen sova i vagnen på eftermiddagen. Ja,ja, svårt att styra honom nu när han är så liten. Vem vet, han kanske sover både nu och då.

Igårkväll hade vi semesterplanering här hemma. En stor del av Jens semester lär ju gå åt till att bygga här hemma. Ibland funderar jag på om man är knasig som ger sig in i det men det kommer bli superbra när det är klart och även Oliver får ett rum. Lär dock bli några jobbiga veckor för oss. För Jens del genom byggarbete och för min del eftersom det innebär att jag får stå för markservice och för att underhålla två långlediga barn och en bebis. får försöka hitta på lite saker med dem. Hoppas i alla fall att det kan bli semester på riktigt de två sista veckorna för det behöver nog Jens också.

Inga kommentarer: