torsdag 31 mars 2011

MVG

Jag ger min minsta son betyget MVG när det gäller sömn och nattamning. Två nätter i rad som jag har fått sova riktigt bra. Igårkväll somnade han vid 22.30 efter att ha ätit. Vaknade först 03.30 och ville ha mer mat. Ny blöja fick han också. Sen sov han gott till 08.15 =) Kan inte bli bättre och jag är såklart mer än nöjd och hoppas att det fortsätter så.

En hel vecka har nu gått sen han kom till världen. Tiden går fort och vi försöker passa på att njuta av den här första mystiden. Amningen har han blivit bättre på och även om det gör rätt ont så blir det bättre.

Idag blir det ett besök på sjukhuset för att göra hörseltestet som vi inte fick göra i samband med återbesöket. Jens tog bilen till jobbet idag för att kunna ta hem Olivers badbalja efteråt så jag tar bussen dit. Går supersmidigt eftersom vi har direktbuss upp. Tar inte mer än 10 minuter. Ganska skönt att slippa krängla med parkering och sånt också. ska passa på att ta en promenad då med och hoppas att mina fogar mår bättre idag. Efter förra promenaden blir jag ju nästan deppig för det gjorde så ont. tycker att den kan försvinna nu men det är väl bara att gilla läget. Kan ju inte göra så mycket åt den i alla fall.

Här kommer lite bilder från veckan:

Första promenaden i lördags. Soligt men sjukt kallt! Tilda ville såklart köra vagnen och Ida var inte sen på att följa med =)


Mormor myser men Tilda och Oliver


♥ Alla mina tre mysiga, härliga, underbara barn ♥


I "storebrorspresent" från mormor och morfar fick Felix Ninjagolego. Kunde inte bli bättre. Han har varit fullt sysselsatt med det.


Stoltaste storasyrran i stan. Min prinsessa!


Finns det något sötare än bebisfötter ♥

Inga kommentarer: