fredag 11 februari 2011

Vinter och snö

Jag gillar ju snön så egentligen har jag inget emot dem men varför måste det alltid komma så mycket på en gång? Det ställer ju liksom till en hel del problem. Själv kommer jag ingenstans idag. Inga bussar går här och Jens tog bilen till jobbet. Lika bra det för mina fogar värker. Får väl bädda ner mig själv i soffan idag och njuta av att sitta inomhus när det är snökaos där ute. Är ju faktiskt lite härligt att titta ut när man inte behöver gå ut själv.

Pratade med Tilda som är i Åre med mormor och morfar och där sken solen. Kom ju en del snö även där igår så det lär ju vara perfekt före i backen. Längtar otroligt mycket efter att kunna åka skidor. Hoppas verkligen att mina fogar håller till påsken för då ska jag bannemig upp i backen.

Inga kommentarer: