fredag 19 november 2010

Snart....snart....

är denna hemska månad över. November är verkligen den värsta månad jag vet. Sjukt trist! Händer verkligen inget roligt alls. Nu ser jag fram emot nästa söndag och första advent. Sen är det bara några hektiska veckor innan julledigheten men dessa veckor kan ändå vara nog så mysiga med glögg, pepparkakor, lussebullar, tända ljus, luciafirande, julkalender osv.

Den här helgen är rätt fullbokad. Ikväll kommer familjen L på middag. Ska bli superkul för det var verkligen längesen jag orkade bjuda hem folk. Har ju gått och lagt mig med barnen på kvällarna men äntligen börjar jag bli lite människa igen. morgondagen bjuder på sovmorgon, brunch, handboll och mys i soffan på kvällen. Söndag blir det jobb på Stora Visningsdagen men det känns ändå helt ok. Näst sista jobbpasset på JM innan jul. Sen är det ju alltid lite kul att jobba på visningsdagarna. Sen väntar två hela lediga helger innan det sista passet ska avklaras.

1 kommentar:

Anja sa...

Håller med.

November och februari är de värsta månaderna.

November, kallt, regningt, blåsigt, mörkt.

Februari, kallt, slask, blåsigt, mörkt.

Usch!