onsdag 29 september 2010

Mitt i veckan

och jag är trött. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Är lika trött i alla fall. Igår kröp jag ner i sängen redan 19.30 och släckte lampan en timme senare. Sov som en stock inatt och vaknar ändå trött när väckarklockan ringer vid 05.45. Suck!

Imorgon blir det lite mer sovmorgon. Vi ska fira av en tjej här på jobbet som ska sluta. Blir bowling på Marions gastro på Kungsgatan och sen middag på fonduhuset. Blir nog trevligt men då sitter man ju kvar och jobbar lite längre så då kan jag komma senare också. Tilda ville gärna ha sällskap på frukosten i skolan och för mig är det ju lite lyxigt att få äta sån frukost för 5kr så det gör jag gärna.

Ikväll är det sista fotbollsträningen ute för Felix. Sen har de fått tid inomhus på lördagar. Verkade ju bra ändå tills jag såg tiden. 09.00-10.00......kul.....Tilda som har samma tid på söndagar fast med handbollen. När ska man få sova på helgen????

Inga kommentarer: