söndag 4 juli 2010

Aj, aj, aj!

Slagen hjälte!

Vi blev bjudna på middag av familjen L så slapp vi laga mat själva. Tack snälla för det. På väg hem klättrade Felix som så många gånger förr på berget men just idag när han var rätt trött ramlade han. Blev en otäck smäll där jag och Jens hörde dunsen när huvudet slår i asfalten. Min lillprins skrek såklart högt och ljudligt (vilket ioförsig är skönt när de slår i huvudet). Väl hemma var han ju så trött pga tidsomställningen så tanken var ju att han skulle raka vägen i säng men nu ville jag ju inte att han skulle somna eftersom han slagit i huvudet. Lyckades hålla honom vaken ungefär 15 minuter innan han somnade. Nu kollar jag till honom för att se att han verkar ok. Märket i pannan är inte fint och mammahjärtat värker =(

2 kommentarer:

Jag sa...

Hej Lena :) Då A-P fick kraftig hjärnskakning så fick hon alvedon & fick sova på Astrid Lindgrens och sedan hem :) Tänkte bara säga det ;) Kram

~Johanna~ sa...

Usch. Lilla gubben då! Men så söt han är!!!! Lilla blondie!