torsdag 1 april 2010

Hos min prins

Gärdagen bestod av : en tur till jobbet, sen handla lite, hem till mamma och pappa och vattna och hämta posten, hämta Tilda i skolan och sen hem och packa in allt i bilen. Sen blev det bilåkning för hela slanten. Vi var framme runt 22.30 och då sov min lilla prins redan så sött i mormor och morfars säng.

Imorse blev jag väckt av honom när han tassade in och utbrast: mammmmmmmmmmaaaaaaaaa! Sen blev det puss och goskalas i sängen. Så mysigt! Han har haft det helt underbart här i Åre med mamma och pappa. Är så skönt att veta att det funkar att ha barnen hos dem och framför allt att barnen trivs. Han har verkligen njutit av att få ha dem ifred. Nu är det dock slut på den varan för huset har fyllts up och ikväll kommer det fler då Johan, Therese och kusin Rebecca kommer hit.

Vädret är sådär. Strålande sol hade ju inte varit helt fel men mulet och blåst är vad vi får hålla till godo med. Skidåkningen väntar och sen blir det nog en sväng in till Åre för att strosa runt i butikerna. I alla fall för min del. Barnen är nog inte så intresseradeav det. Inte Jens heller för den delen. tur att man har mamma som shoppingkompis här uppe. Jag måste köpa mig en hjälm så jag hoppas på att hitta en på påskrean som håller på för fullt.

1 kommentar:

NaglarOfc sa...

Hej!

Vi har startat en hemsida/e-handel som heter www.naglarofc.se där vi säljer allt du kan tänkas behöva för att styla dina egna naglar. Vi säljer allt från nagellack till nagelpynt för låga priser. Så glöm nu inte att gå in där och beställa!


Många kramar

Lovisa & Nanna / NaglarOfc