tisdag 30 mars 2010

Vad skulle man göra utan barnen?

Finns inget bättre än mina barn. De är som balsam för själen. Den senaste veckan har de hållit mitt humör uppe. En puss, en kram och bara deras sällskap får mig på gott humör.

Idag har jag passat på att vara med Tilda i skolan. Som mamma på besök i skolan blir man genast mycket poppis. På rasten ville plötsligt alla tjejerna vara med mig och Tilda. Haha! Vi lekte röda lyktan stopp. Solen tittade fram lagom till lunchrasten och då passade jag på att njuta en stund på en bänk när barnen lekte. Jag beundrar lärarna och fritidspersonalen som dag ut och dag in jobbar med barnen.

Nu ska jag och Tilda premiärcykla för det här året. En tur till dammen bakom centrum väntar där ankorna vill ha lite mat. Sen blir det tillbaka till skolan för påskpysselkväll.

Inga kommentarer: