torsdag 25 februari 2010

Kryssning

Snart dags att åka till dagens konferens. Ska starta med lunch med några kollegor på Jimmys Steakhouse. Har aldrig varit där själv men de säger att det ska vara bra. Jag känner mig totalt vilsen i min egen stad ibland. Har sån sjukt dålig koll på restauranger och uteställen.

Konferensen blir en kryssning med Viking Line. Börjar i terminalen i konferensrum och håller sen på länge idag så dt blir en lång dag. Morgondagen däremot blir det väldigt lite konferens. Gissar att det blir en hel del party ikväll. Skönt att ha egen hytt så jag kan gå och lägga mig när jag vill =) Lär nog bli en kul konferens.

2 kommentarer:

Anna sa...

Här ätit på Jimmus Steakhouse några gånger, de har god mat. Låter som ni får en kul konferens :-)

Lena sa...

Ja, det var god mat. Helt klart värt fler besök.