fredag 18 december 2009

Julklappar

Idag får det bli en shoppingrunda efter jobbet. Ska handla klart de sista julklapparna så kan jag lägga det åt sidan sen. Vet i alla fall vad jag ska köpa. Måste till ett par ställen bara. Ska även handla mat och några saker på IKEA. Svärmor ska hämta barnen och sen blir det nog pulkabacken. Gäller ju att passa på och åka nu. Man vet aldrig hur länge snön stannar. Ska se om jag hittar ett tefat åt dem på affären idag. De vill gärna ha ett sånt där runt som snurrar när man åker. De har varsin stjärtlapp och sen pulka och snowracer men det kan ju vara kul att variera sig.

Ikväll blir det hyrfilm då det inte är specielt mycket kul på tv. Jag och Jens har kollat på Johan Falk och idag är det dags för film nr. 4 i serien. Mest jag som är för att titta på dem men jag tycker dem är skitbra. Sen är det bara 5:an och 6:an kvar.

Inga kommentarer: