lördag 19 september 2009

Mot Kristianstad

och matmässa idag. Ska träffa en kollega från vårt kontor i Helsingborg där och sen ska mässan utforskas. Nu börjar det bli en del mässor att besöka så det ska bli kul. Känns som att alla mässor kommer samtidigt. Har ungefär en varannan vecka nu. Tror nog att dagens mässa kan ge mer för min kollega än för mig då det av naturliga skäl är fler Skåneföretag på plats. Tidig morgon blev det i alla fall. Taxin var beställd till 05.40 så det blev till att gå upp redan kl.05 denna lördagmorgon. Har hela dagen på mig i Kristianstad och jag tror inte vi är på mässan så länge så det blir nog en tur på stan sen. Vad man nu kan se och göra i Kristianstad vet jag inte men det återstår att se. Hemresa ikväll så jag är hemma igen vid 22.30 eller nåt.

1 kommentar:

Anja sa...

Hihi i Kristiansstad finns det verkligen inte mycket att göra, men det upptäckte du nog ;-)