onsdag 16 september 2009

Cykla

Igår var vi ute och cykeltränade med Felix. Han har verkligen blivit duktig. Inte långt kvar nu tills han startar själv också känns det som. Han kan köra rakt och börjar svänga. Är så roligt att se honom för han blir så lycklig själv när han inser att han kan. Fullkomligt strålar om honom. Själv ser jag fram emot den dagen så han kan cykla helt själv och vi kan ge oss ut alla fyra med cyklar. Tilda var i samma ålder när hon lärde sig. Tjejerna stod och hejjade på honom igår och då blev ju allt ännu roligare. Till nästa år är det dags för en större cykel så jag hoppas han hinner lära sig på den här och får chansen att cykla lite nu under hösten innan det blir snö och vinter.

1 kommentar:

carola sa...

Felix berättade för mig när jag hämtade mina killar här om dagen att när han blir lika stor som Matilda ska han få en stor cykel.