lördag 25 juli 2009

Smärre kaos

blev det imorse när jag kom till jobbet. Jag och min kära kollega S var där i god tid eftersom det var första gången vi skulle jobba helg själva. Skönt att vara två då. Nästa gång ska jag sitta själv. Såklart blev det strul med ordrarna på en gång och inga ordrar kom ner i datorn = inga av de 20 plockare som var på plats kunde jobba. kändes ju inte så kul när vi fick ringa och väcka vår chef för att höra vad vi nu skulle ta oss till. Han kunde såklart inte göra så mycket men tillslut så kom de där skitordrarna ner i datorn i alla fall. Så totalt superstressig morgon blev det men sen kom vi ikapp och efter lunchen har det varit helt ok. imorgon blir det lättare och sen väntar Malta. Åker på eftermiddagen och visst blir det lite stressigt att jag jobbar samma dag som vi åker men vad gör man inte för att hjälpa till. Alla i ledningen fick ju ställa upp och sen får jag ju ut allt i ledighet.

Läste idag på nätet att det var 41 grader varmt på Malta. Liiiite för varmt så jag hoppas att det sjunker till 30 grader. Då trivs jag =)

Inga kommentarer: