torsdag 16 juli 2009

Bilder

Mina trollungar

Pappan och lillebror

Felix egen polkagris köpt för "biljetten" (=100-lappen) som han fick av mormor och morfar.

Badet på Halmstad äventyrsland.

Larven är kul och det kittlar ju extra mycket i magen omman sträcker upp armarna.

Tilda klättrar på en höghöjdsbana.

Felix kör båtarna genom att trycka på knappen.

Spexartjejen

Även Globen hade en plats på äventyrslandet.

Lillprins älskar riddare.

Felix kör småbåtar.

Tilda med

Dinosaurieparken bjöd bla på en T-rex i jätteformat.

Katten Iza på gården där vi bodde. Tildas favoritkatt!

Annie och Tilda i hästhagen.

Lyckan är svår att inte se. Det fullkomligt lyser i prinsessans ögon.

Rider på Zatte

Gården där vi bodde.

Vår lilla stuga.

På hemvägen stannade vi på Smultronstället i Söderköping. Tilda och jag delade på en glass.

Jens köpte en viol/lakritsglass.

Lilla Alvin var nöjd över sin glass men åt mest upp godisarna.

Även Pelle verkar nöjd över sin glass.

Det var en liten summering i bilder från vår resan till Halland och Halmstad Äventyrsland.

3 kommentarer:

Carpe Diem sa...

Vilka härliga glassar! Vart hittade ni dom?
Ni verkar haft en skön semester, idag åker vi mot Halland, ska på bröllop i morgon i Varberg. Tyvärr ser inte vädret nå lovande ut men det är bara att hoppas på det bästa.
Ha det så bra
Kram Marie

Lena sa...

De finns på Smultronstället i Söderköping. Supermysig glassrestaurang dit vi åker en gång varje sommar. Du väljer ur en stor meny. Hoppas ni får ok väder i alla fall. Väntar förresten fortfarande på bilder från ert kök ;-)
Kram

Anja sa...

Åååhhh så underbart! GLASS är min stora last. Jag ÄLSKAR glass!

Vet precis vilket ställe du menar. Grymt!

Jag som just nu kör helt sockerfri diet smäller nästan av när jag ser de underbara glassarna på bilden.

Så härligt ni verkar ha haft det!

:-)

kram

Anja