tisdag 16 juni 2009

Morgonpromenad

Tog mig friheten att ta lite sovmorgon idag när barnen ändå inte var hemma. Sov till 07.20 (inte så länge kanske men jag brukar gå upp en hel timme tidigare) och gick sen ut på en skön morgonpromenad. Tänk om man hade tid med den lyxen varje morgon. Vilken livskvalité du skulle kunna ha. Hem igen och fixade iordning mig. Mixade en smoothie som jag tog med mig på väg till jobbet. Kändes som en riktig lyxmorgon.

Idag väntar kundbesök kl.13. Sen blir det nog en tidig dag skulle jag tro. Är lugnt på jobbet för min del så jag har det rätt bra på ett sätt. Planerades för en träff med min SMH-flickor ikväll men nu vet jag inte hur det blir. I vilket fall som helst så ska jag träffa goa Anna. Kommer alla med blir det träff i stan och annars blir det jag och Anna i Huddinge. Vilket återstår att se.

Inga kommentarer: