torsdag 28 maj 2009

Positivt & negativt

Ok, börjar med det roliga.

Positivt: Vår fina tapet sitter nu uppe och jag är supernöjd. Blev såååå fint!

Negativt: Var på Hornbach med mamma nu ikväll och passade på att kolla in det valnötsgolv som vi skulle köpa. vad skådar mina ögon? Jo, de har höjt priset på golvet. Skit, piss och allt annat. inte så liten höjning heller. På den ytan vi ska ha skulle kostanden vara 5000kr mer. Tycker inte det är värt de pengarna =( Jag som sååååå gärna ville ha det fina valnötsgolvet. Finns ju liksom inte att få tag på i den prisklassen och kvalitén på annat ställe. Ringde Jens som sa att han kunde tänka sig ett ekgolv också. Det skulle ju vara billigare men det är ju inte det jag vill ha.

Nu är min kväll förstörd och jag sitter här och är ledsen över golvet och blir lite stressad igen eftersom vi nu fortast möjligt måste hitta ett golv som känns bra. Det måste inhandlas på lördag för att bygget inte ska stå still. På söndag ska det ju läggas. Ja, skit är vad det är!


Inga kommentarer: