lördag 23 maj 2009

Otippat

mönster på tapeten blev det. Hade nog inte tänkt mig så egentligen men när vi kom in på Alviks måleri och såg den så kändes den helt rätt. Blev nog lite kärlek vid första ögonkastet ;-)
Så här kommer bild på den:



Den här har jag tagit själv och jag tycker inte färgen återges precis som den ska. Är mer limegrön och inte lika blek i färgerna. Upptapetserad kan man se den här:
http://www.osborneandlittle.com/osborne-&-little/tara-wallpapers/wallpapers/grove-garden/

Jag gillar de färgglada fåglarna i den. På väggarna i övrigt kommer det bli den ljusare gröna färgen på bladen. Kommer nog ge oss den färg vi vill ha i köket eftersom det i övrigt är svart och vitt. Längtar tills vi får upp den på väggarna.

Nu ska jag ut och göra i ordning vår spis och diskmaskin som ska säljas på Blocket. Hoppas nån nappar snabbt så vi slipper ha dem ståendes på baksidan.

2 kommentarer:

Marie sa...

Det var en fin tapet. Alvik har många fina tapeter :).

Många kramar Marie /"Skrållan" :)

Lena sa...

Ja, det finns ju hur mycket som helst att välja på.