tisdag 10 mars 2009

Trött på att vara inne

Är så ofantligt trött på det här husets fyra väggar just nu. Har i princip varit här hemma sen i måndags förra veckan. Visst, jag ficka vara på jobbet två dagar i förra veckan men direkt efter åkte jag såklart hem för att lösa av Jens. Det är ju inte det roligaste att vara hemma med sjuka barn och att både vara själv hela dagen och kvällen är än värre. Därav har jag varit hemma mycket. nu längtar jag bara ut.

Felix är bättre idag och har ingen feber. Hurra! Han får vara hemma idag med men imorgon blir det dagis. Hoppas bara att vi får vara friska sen. Om det slutar snöa tror jag faktiskt att jag ska ta med mig honom till centrum en snabbis. Skulle behöva handla några småsaker och jag tror både han och jag skulle må gott av att komma ut.

Inga kommentarer: