måndag 23 mars 2009

Semester tack!

Skulle sitta så bra med en solsemester just nu. Behöver det efter alla sjukdomar. Men men, så blir det ju inte. Får se fram emot påsksemester istället.

Var med Tilda i skolan till första rasten. Ville se så att hon var med på noterna och att hon orkade vara i skolan. Det gick kanon och jag kunde lämna över till hennes lärare som skulle hålla lite extra koll under dagen. Såg sen till att hämta henne en timme tidigare än vanligt. Pysselmaja som hon är satt hon såklart på fritids och var i full gång med nåt mjölkpaketspyssel de hittat på. Alla på hennes avdelning är pyssliga och de får göra massor av skojiga saker. Passar henne perfekt.

Vi hämtade Jens på jobbet och passade på att hänga av takboxen så vi kommer in i garaget här hemma. Blev rätt sen middag och sen en promenad för mig och K. Måste ju komma igång igen. Superkallt var det men helt ok. Tog en varm halsduk för att inte bli kall vid nacken. Är sjukt stel. kanske bör man gå till läkaren bara för att få in i journalen att jag besökt dem ifall det skulle bli värre sen. Ska överväga om jag orkar sätta mig och vänta av den anledningen. Tror ju inte att jag har några skelettskador utan snarare mjukdelsskador.

Inga kommentarer: