söndag 22 mars 2009

Helt slut

på alla plan är jag just nu. Jens har äntligen kommit hem och det känns så skönt. Hela familjen är samlad. Felix ville dock inte alls åka hem från mina föräldrar. Han älskar verkligen att vara där. Tillslut gick han med på att komma hem med mig. Min tappra prinsessa ligger här och sover i vår säng och jag hoppas på ännu en lugn natt. Hon frågade nu på kvällen igen om de skulle operera henne. Är som att hon inte riktigt tror på mig när jag säger att hon inte ska det. Vi pratade om det redan igår och jag förklarade att nu när det inte var blindtarmen så behövde de inte operera. Hoppas hon förstått nu så hon inte lägger energi på att fundera över det. Jag hoppas få svar på urinodlingen redan imorgon. Vore skönt. Läkarna rådde mig att gå och ta ett nytt CRP i veckan och även om Tilda kommer bli väldigt upprörd över det skulle det kännas bra att se att det sjunker. Avvaktar dock reslutatet på provet först.

Inga kommentarer: