tisdag 17 mars 2009

Äntligen

Imorgon vid lunchtid börjar jag åka mot Åre. Ska bli såååå skönt. Behöver verkligen den här resan. Känner mig fortfarande lite yr efter min virusinfektion men jag hoppas det går över snart. Försöker packa iordning alla mina saker nu för de ska ju packas in i bilen tidigt imorgon. Åker direkt från jobbet så jag måste ta med mig allt på en gång. Är inte så mycket kläder att packa men lite annat smått och gott som ska med upp.

Har varit på kalas hos min brorsdotter ikväll. Hon fyller tre år. Förstår inte vart tiden tar vägen. hon är en riktig liten solstråle. Roligast av allt är när hon bara springer runt och skrattar åt något Felix gör. Han behöver bara vara i närheten så skrattar hon. De är verkligen söta ihop. Riktigt kul är det också att både Tilda och Felix älskar att leka med min storebror. Han får alltid agera lite lekmorbror och de gillar honom verkligen. Idag kom han bärandes på både Tilda, Felix och Rebecca på en gång. Gissa om barnen hade kul då.

Inga kommentarer: