lördag 31 januari 2009

Vilken födelsedag

det blev. Är så nöjd med dagen. Barnen fick åka med farmor och farfar på tekniska museet så de var nöjda med det. Jag och jens var nere i centrum en sväng och handlade lite och sen åkte vi hem och började laga mat. Blev sex pajer totalt, tre med ruccola, soltorkad tomat och feta och tre tex-mex. Massa sallad till det också. Blev supergott och alla verkade nöjda. Till efterrätt hade jag gjort daimglass gjord på philadelphiaost. Min favorit. Är supersmarrigt.

Fina presenter fick jag också. Många hade gått ihop och köpt en kamera till mig. Precis den jag ville ha: Lumix TZ5. Supertack! En bra bok med olika mattips fick jag av Pelle och Johanna. På morgonen fick jag ett par Eccostövlar jag önskat mig. Fick även en trampmaskin som jag ville ha och en prenumeration på Mama. Är verkligen nöjd med min födelsedag. Kul att alla kunde komma också.

Tack alla för en bra dag.

Inga kommentarer: