torsdag 22 januari 2009

Trött på att vara sjuk

är jag. Nu har jag slitit på i snart en vecka trots att jag egentligen skulle behöva ligga hemma och vila. Förkylningen är jobbig såklart, det är det ju alltid när man är förkyld. Än värre är halsen. Blir liksom inte bra. Har haft ont i halsen en vecka nu. Ja,ja, imorgon är det fredag och sen blir det vila.

Har mestadels varit på plock idag med. Var inte igång hela dagen men jag lyckades ändå plocka ihop ca.500 kollin. Är den hel del morötter, apelsiner, bananer och äpplen det. Sen beställs ju såklart massor av annat smått och gott också. Lite hjälp har jag såklart fått idag också. Kan ju inte bli annat när det kommer en tjej och parkerar trucken framför apelsinlådorna. Närmsta kille vill ju gärna hjälpa till och visa vad de går för. Haha! på slutet var jag rätt trött faktiskt. Eloge till Anders som då lassade på mina 14 kartonger med apelsiner så jag fick klart sista pallen nångång.

Inga kommentarer: