onsdag 14 januari 2009

Mätt

Efter en biokväll med min kära mamma har ju nu kommit hem och hunnit pussa på familjen ett tag. Vi åt middag tidigt, runt 16.30 för att hinna innan filmen. Var rätt bra för jag var hungrig redan då. Åt dock lite för mycket. Det var verkligen supergott. Toast Skagen och sen en plankstek. jösses vad mat det var. Jag fick inte ens ner allt. Gick förbi och handlade en påse popcorn och en dricka i affären innan vi gick upp till bion. Jag orkade dock inte äta några popcorn så den påsen förblev oöppnad. Nu sitter jag här 5,5 timme efter middagen och är fortfarande proppmätt.

Dags att gå och sova nu. Imorgon är det dags för examen och det ska bli skönt att avsluta utbildningen nu. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt. Vi ska ses kl.11 och sen bjuder skolan på lunch på Park Inn. Det är typ allt jag vet. Får se vad som händer.

Inga kommentarer: