fredag 28 november 2008

Tradera

Har en hög med saker som jag en tid tänkt att jag ska lägga ut på Tradera för att sälja. Mina barn är rätt vana vid att jag gör sånt lite då och då så det är inget konstigt för dem. Nu ligger det i alla fall en liten hög i vardagsrummet som jag håller på att fotar. Felix har tidigare i veckan frågat Jens vems saker det är och han har svarat att det är mina som jag ska sälja. Innan han gick o la sig igårkväll var detta vår konversation:

- Mamma, ska du svälja de här sakerna?
- Nä, jag ska sälja dem, sa jag
- Men ska du svälja dem alltså?
- Nä, jag ska sälja dem, säger jag igen medans jag sitter och tittar på tv.
- Happ, då kommer du behöva gapa stort mamma!

Hahaha, kunde inte låta bli att skratta. De är ju för roliga. Undrar hur länge han gått runt och funderat på hur hans mamma skulle klara av att svälja ett par tröjor, någon klänning och ett gäng strumpbyxor?

Inga kommentarer: