måndag 24 maj 2010

Saknad

Oj vad jag saknar mina barn. Idag har jag varit på mitt nya jobb. Är en helt annan sak att jobba inne i stan och heltid. Jag åker tidigt och kommer hem sent. Saknar barnen massor under dagen. Var i alla fall en lugn dag på jobbet.

Efter jobbet blev det middag hos svärmor som varit snäll och hämtat barnen. Vi är ju helt klart lyckligt lottade som har föräldrar som ställer upp och framförallt som har föräldrar som tycker om att umgås med sina barnbarn. Efter god middag och chokladpudding till efterrätt var det dags att åka hem. Felix var supertrött men ville såklart inte gå och lägga sig. Han förlorade dock kampen och när Jens la honom och Tilda gjorde läxan passade jag på att ge mig ut på en löprunda. Idag blev det Sundby t/r. Skönt att ha träningen avklarad. Ska det bli någon Tjejmil för min del i år så får jag nog ligga i hårdträning. Förhoppningsvis blir det lite löpning i USA också. Känns som enda vettiga träningen att ägna sig åt där. Om jag inte ska komma hem som en boll är det nog bäst att jag tränar =)

Inga kommentarer: