söndag 15 april 2012

Trött....tröttare...

och tröttast = jag! Imorse behagade lilleman att vakna kl.04:55 och enligt mig är det inte morgon då men han höll inte med. Var bara att pallra sig upp så att han inte skulle väcka hela familjen. Satte mig i soffan och kollade på första avsnittet av Bron och sen kom Felix upp. Blev en fixarmorgon då det var en del kvar att packa upp, tvätta och plocka med. Efter frukosten tog jag med mig Matilda, hämtade mamma och så drog vi till Kurvan och handlade. Kylen gapade tom så det behövdes verkligen fyllas på.

Min plan var att gå ut och äta lunch på baksidan i solen men när jag kom hem kom en störtskur och sen var det ju inte alls speciellt trevligt ute. Fick bli en innelunch istället. Felix har lekt med kompisar hela dagen, Tilda hann leka en stund innan jag skjutsade henne till träningen och jag och Jens tog med Oliver till parken en stund. Nu börjar det bli dags för middag och vi väntar snart hem Tilda. Felix ringde just och frågade om han fick äta hos sin kompis så jag ska ge mig iväg och hämta hem honom sen. Är lite sugen på en promenad så jag kanske går en tur i samband med att jag hämtar honom.

Imorgon är det jobbet som gäller och åter till skolan för de stora. Jag ser fram emot den här veckan som blir den första då jag kan säga trevlig helg till de på jobbet redan på eftermiddagen på tisdag =)

Inga kommentarer: